Tuesday, December 28, 2010

Sanggup bogel supaya Malaysia kalah

5 SuaraSumbang
Wah..semakin hampir kita menuju ke final kedua esok, semakin panas pula hati kebanyakan rakyat Malaysia. Terasa bahangnya sehingga ke hulu hati ini. Satu demi satu cemuhan & kritikan tidak berasas dilemparkan ke atas pemain kita. Nampaknya sikap tidak puas hati & tidak mahu menimpa kekalahan terus menguasai rakyat seberang ini. Kesian pula SS tengok rakan blogger kita ni kena carut dengan pembaca yang tidak dikenali. Tapi SS tahu..kau boleh handle nye la.

Namun, apa yang mengejutkan SS hari ini adalah 1 fitnah yang tanpa ragu-ragu lagi dilemparkan ke atas kemenangan kita apabila dituduh menggunakan kaedah dukun setelah isu laser tidak menjadi & mudah dipatahkan. Aih..setahu SS la, bukan ke mereka lagi handal ke bab2 ni. Tak nak ulas panjang..takut SS pula yang kena. Yang penting baca dulu dekat BH online ini, baru pembaca rasa macam nak tergelak pun ada. Memang nampak terdesak sangat lah. Kesian2..mungkin serangan psikologi kot.

 Belum cukup dengan itu, lagi 1 cubaan untuk memastikan kekalahan Malaysia apabila pelakon terkenal Indonesia yang dikatakan mahu mengganggu konsentrasi pemain Malaysia. Macam mana 2?? Dalam Berita Harian pun ada menjelaskan tentang apa yang cuba dilakukan aktres munggil, Julia Perez. Betul ke beliau nak bogel? Boleh ke? Rugi la siapa tak datang stadium ni. Ha..baca la di sini untuk mengetahui tindakannya.

Yang paling SS kecewakan Presiden Indonesia, Susilo Bambang Yudhiyono sempat lagi memberi nasihat sinis kepada rakyatnya agar tidak membuat perkara yang seperti dilakukan penyokong Malaysia. "Saya mahu penonton Indonesia tunjuk semangat kesukanan dan tidak ikut tindakan seperti penonton di Malaysia." Itulah pesanan Presiden, Susilo Bambang Yudhoyono yang bernada sinis mengenai gelagat pancaran laser penyokong Malaysia ke atas lawan di Stadium Nasional, Bukit Jalil, kelmarin. Baguslah macam 2. Bagi SS, kira perlawanan lepas ini, dah tak ada lagi la aksi laser-melaser ini. Selamat sikit pemain kita nak beraksi. Kepada penyokong Indonesia, dengar nasihat presiden anda. Jangan main laser ye nanti. Kalau main juga, berdosa pula ingkar arahan pemimpin.



Kata SS : Video klip untuk perlawanan akhir kedua sudah SS siapkan tadi. Tunggu saja pagi esok untuk dilancarkan. Biar bersemangat sikit menjelang final. Jangan lupa tengok ye..

5 SuaraSumbang:

jungrara said...

menyampahnyer biler presiden diorg cakap cam tu..x sedar ke penyokong diorang yang start laser2 kat pemain malaysia masa kat indon hari tu?

Along Tapa said...

diorang tak main lazer sebab dah puas lazer melazer sebelum match...ko dapat tak apa yang aku maksudkan ni?huhu

aku pun nak tgk julia perez kalo betul dia nak berbogel tu...haha damn pervy~

Gorengbaek - Sebab-sebab berlakunya kes pembunuhan terlampau

Hangit habis dah - Perihal kereta...macam-macam...

Odah+One = OdahOne said...

don't wory msia mesti menang punyerlah!

jom ilangkan ketengangan final mlm ni dgn pantun seloka sang harimau malaya sang garuda

http://odahone.blogspot.com/2010/12/aff-suzuki-cup-pantun-seloka-sang.html

Wan Gerrard said...

alahai Indon ni, nak kalah macam2 alasan keluar..mlm nt gua gelak je tengok Indon kalah.haha

YaNiEz said...

cm siot jer....mcm la pemain malaysia akan terpikat kt die...hampeh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...