Tuesday, December 14, 2010

Tahniah..anda kini traveler

6 SuaraSumbang
Pergh...akhirnya brjye gak SS jejakkan kaki kt pahang setelah sekian lama mninggalkn negeri lme ku itu. Hehe...last SS pg kuantan mse amik result spm. mse 2 18 taun. Aih..skrng da 21 taun. Xde la lme sgt pn. Sj je nk wat gmpak cket. Apepun, baru2 ni SS & tman telah pn slamat men'travel'kn dri ke phg darul makmur ni. Beh krg 3h2m SS mnghmbekn dri kt sne. Yela..bru pas exam katekn. Agpn mmg SS ske travel cket stiap kli awl sem n pas abiz sem. Cme kli ni je bru kua cket la dr kepompong ngri Johor ni. Kalo x, bekok la, segamat la, muar la, jb la. Utk sem dpn, da ad plan da nk pg 1 negri ni. Kalo nk tau, tnggu jela. Hahaa..kt phg ni ade mcm2 tmpt mnarik. So, rugi la kalo korang x follow skali. Besh gle aw..tp SS cm mls le nk cte ape yg SS da wat spjg kt sne. Hehe..tp SS bole preview la cket ttg aktiviti kt sne yg bole wat korng cair nye. Ciap wat pnggambaran ag. Nanti, SS akn ctekn n tnjukkn kt korng vdeo 2 utk next entry. Tnggu yeeaaaa...









Ha..2 dia. Ni baru cket. Da kate preview o sedutan kn. Kre mcm trailer. Nanti la kalo SS ade mase, SS cte kn la pngalaman spnjg brade di sana. Ape yg psti, mmg byk knangan yg x bole d lupakn hngge ke ari ni. Yela..sbb bru pg kn. Haha..tp ade pristiwa yg mmalukn. Nk tau pe dy..tnggu!!!

Kata SS : Esok Malaysia lwn Vietnam kat Bukit Jalil. Macam nak pergi. Tapi duit lak dah pokai pasal dah abiz sakan ber'travel'. Aduisss....

6 SuaraSumbang:

mizzbutterfly said...

sekolah kat sek keb ampang yerk??? jap...kenal tak dgn shairazi najmi dan abhir???

De Mois said...

Eyh..mane tau ni. Sek kat sane ke. Ha..macam perasan nama tu. Tapi tak berapa ingat la. "Tolong ingatkan aku"

Anonymous said...

next dtg kedah
jumpa ak kt sana...
-raja rafiq

De Mois said...

Wahh..raja. Lama tak dengar ceghita. Kedah?? Macam menarik..nanti aku usulkan ke dalam mesyuarat

Armiza said...

man..pi lah taman ngara kat penang tu..cam besh jea....=P

De Mois said...

Ade ke kat pulau pinang? X pernah dengar pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...