Thursday, February 10, 2011

Wikileaks : Ariel tiada dalam penjara - Musa Hassan

36 SuaraSumbang
Ha..panas! panas! Cerita ni SS dapat dari orang dalam juga tadi. Aih..terkejut juga SS dengar cerita macam ni. Kan mahkamah dah putuskan yang Ariel sah dimasukkan dalam penjara. Kalau mahkamah dah kata macam 2, sumbat jela dia dalam penjara. Macam mana boleh timbul isu panas ni pula. Yang SS bertambah hairan, tiada seorang pun di seluruh Indonesia yang mengetahui akan hal ini. Lagi panas..kira SS antara yang bertuah lah dapat cerita macam ni. Bagi yang sangat meminati Ariel, pasti melompat kegirangan. Namun SS melalui sumber Wikileaks SS bersedia membongkar kes ini. Laporan ini dikatakan bocor dari tangan pihak berkuasa Indonesia. Ikuti laporan berikut. Sila amati betul2..

Polisi Indonesia
Bila??
  Siang tadi

Dekat mana?!
  Dalam penjara di suatu tempat tersembunyi

Buat apa?
  Rehat dan makan tengah hari

Apa ceritanya..?!
  Dikatakan seluruh banduan sedang beratur untuk mengambil makanan. Di suatu sudut ada banduan yang sedang bersendeloka sambil bermain gitar, ada juga yang turut bemain kejar2 atau lebih dikenali sebagai "police entry" walaupun hakikatnya mereka bukan polis. Maka di sebalik suasana meriah itu, dua banduan yang bernama Musa (bukan nama sebenar) dan Hassan (bukan nama sebenar) begitu tertekan dalam keadaan begitu. Mungkin ini kali pertama mereka dalam penjara. Belum cocok lagi. Musa & Hassan yang ketika itu sangat penat menunggu giliran bagi mendapat makanan membuat keputusan untuk tidak lagi beratur. Musa mengajak Hassan untuk ke bilik rehat bagi mengambil peluang menonton tv. Sesampai di sana, Musa terus membuka tv sambil bertanya pada Hassan.

Musa : Agak2 apa lah cerita menarik hari ini ek?? Gua dah lama sangat tak tengok ni. Sangap beb..
Hassan : Kau elok2 sikit. Kita dalam penjara ni. Cakap nak taubat. Cukup lah sekali ni je. Dah le kau yang  
              rogol minah malam 2. Dengan aku2 masuk penjara.
Musa : Ala..salah lu gak. Gua dah suruh usha line. Siapa suruh lari.
Hassan : Ek eleh..aku pulak yang kena. Dah masa 2 aku nampak hantu, lari le. Nak tunggu apa lagi
Musa : 2 bukan hantu la ngok..2 polis la.
Hassan : La..yeke?? Dahsyat..

Sambil membelek2 tv tersebut, Musa kelihatan begitu aneh sekali.

Hassan : Dah kau buat apa tercegat lagi? Bukaklah cepat tv nye.
Musa : Ni yang gua pelik ni. Bukak dah bukak dah. Tapi gambar langsung takde. Apasal ek??

Tiba2 muncul seorang pengawal polis dari luar bilik sambil berkata

Pengawal : Memang lah takde gambar. Kau buat sampai kiamat pun takkan dapat nye jep.
Musa : Tapi kenapa cik?
Pengawal : Sebab ariel takde. Mana pasang lagi. Hari tu cabut sebab rosak. Kawan kau guna buat pukul
                 orang.
Musa & Hassan : Apa?? Ariel takde?
Pengawal : Ye anak muda. Ariel takde dalam penjara ni. Paham!!




Kata SS : Teruja menonton perlawanan bolasepak  persahabatan antara Hong Kong dan Malaysia tadi. Tahniah Malaysia menang 2-0.

36 SuaraSumbang:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
belummmm pernahhhh tengokkkk peter porno ni punya aksi....

ko aderrr percayerrr keerrr...

ramai orang tak puas hati pasal 3 taun ajerrr maSUK PENJARA....

De Mois said...

Tahu takpe..SS pun tak tau nak cakap. Nanti dituduh fitnah pula

echa rierie said...

haha..
nak kena ada ariel jgk ea..
haha..

nas said...

hahaha.. mmg xleh blah laa
lol
erm...
aku xpegi pun stadium..tv pon xtengok pasal malaysia vs hongkong... tahniah lerr

Joey said...

hahaha..gua tertipu..ingat ariel peterpon g seludup ikot lubang jamban..

De Mois said...

@echa rierie
Mesti la..kalau x, mana nak nampak gambar

De Mois said...

@nas
Hehe..la, kenapa tak tengok?? Rugi tau

De Mois said...

@Joey
Kah3..jangan marah yea..

d_tieah said...

Ariel tv!!!!!!!!!!!!!
Adeh..

Latest entry : 6 Masalah Cinta Terhangat

Anonymous said...

ss mmg kelako le!!

Nadia Mashuri said...

hahhaa..
buat suspen je..

нαηιмQαтяυηηα∂α said...

cis! cis! dan cis lagi! hampeh betul, baru nak saspen.. hahaha..

KUREKURE COMEL said...

nk kena sekeh budak ni...hehehe...
sengal ek...

De Mois said...

@d_tieah
Aih..mengeluh nampak

De Mois said...

@anonymous
Cheh..sarkastik

De Mois said...

@Nadia Mashuri
Memang la..cerita saspen la ni. Kui3

De Mois said...

@нαηιмQαтяυηηα∂α
Hehe..amati betul2 ye

De Mois said...

@KUREKURE COMEL
Oit..sakit 2 kalau kena sekeh

http://aniesandyou.blogspot.com said...

*anies gelak x hengat*

De Mois said...

Hehe..jangan gelak sorang2 pula. Nanti org pikir lain

hans said...

hahahahaahaha
nasib ku baca sampai habis
hahahaha

Update Terbaru Senarai Penaja Untuk 'Contest Situasi Hans : Gunakan Imaginasi Anda'

sTaRLighT said...

hahaha
agak teruja mlhat tjuk pada awlnye
rupe2nye dh kne tipu
bgus2
hahahaha
:D

De Mois said...

@Hans
Kau bernasib baik mengambil langkah berjaga-jaga

De Mois said...

@sTaRLighT
Hehe..mana ada tipu. Cerita betul kan.

Amanina Sofea said...

mmg pnas pun..
hot la..nasib baik xmsuk pnjara betul2..kalo x mnangis la dlm 2

De Mois said...

@Amanina Sofea
Panas ye..takpe, SS tolong kipaskan

nabilah_2908 said...

ceh..ariel TV rupanya yg tkde....

ku pikirkan itu ariel peterpon yg xde...huhuhu...:P


jom ke APA KATA HATI pulak,
TERAPI MINDA

sTaRLighT said...

hahaha
yew2
cerita yang benar2 belaka

Wan Gerrard said...

gerrard ingatkan ariel si peter tu :P tertipi gak

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wooooo kalau ariel peter porn tu lari habihhhhh lerrrrr... makin popular lahhh aksi kejar mengejar Pak polisi dengan ariel ... Waduhhhh.....gawattt... gawattt

De Mois said...

@nabilah_2908
Sikit lagi nak betul 2. Cuba lagi ye

De Mois said...

@sTaRLighT
Hehe..nasib baik setuju

De Mois said...

@Wan Gerrard
2la kelebihannya baca sampai habis..hehe

De Mois said...

@Afazainizam
Kalau dia lari gak, apa susah..tembak kan aje.

Anati Soki said...

die mmg btol2 takde dlm pnjara atau saja nk mlawak ja nih? hehehe
tak bapa nk fhm nih.. :)

De Mois said...

Kih3..anat2. Bergurau aje la..mana ada pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...