Saturday, July 9, 2011

Hantar undian anda sempena perhimpunan BERSIH

16 SuaraSumbang
Undian akan ditutup pada 8 Julai 2011 sebelum pukul 12 malam. Keputusan undian akan diberitahu kemudian..






16 SuaraSumbang:

Nadia H. said...

kalau vote dpt ape? haha

De Mois said...

@Nadia H.
dapat hasilnya..haha

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Saya dah undi. Nak hadiah! Hehe..

De Mois said...

@нαηιмQαtяυηηα∂α
nak sekarang ke? sabar dulu..haha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
happy 2nd anniversery

uihhhhhhh dalam TV radio pun sebut jangan joint Bersih ni..... karang kena tangkap pulak.... jangan pakai baju kuning

De Mois said...

@Afzainizam
Tak paham betui..pakai baju kuning pun tak boleh ke??

Papa Mifz said...

harap perhimpunan nih x berjaya la....

De Mois said...

@Papa Mifz
Kita tunggu dan lihat saja

Solihin Zubir said...

dah vote! heheh..
demam kunin..

De Mois said...

@Solihin Zubir
demam kuning pun kena tangkap jugak tau

Along Tapa said...

fuh...kalo pakai baju kuning pun tak boleh, orang memula kena tangkap, Agong la...ni semua penderkhakaan ni....kena report ni...hahahaha...

De Mois said...

@Along Tapa
Uih..jangan cakap sembarangan. Kang tak pasal2 kena ordinan darurat kau

nabilah_2908 said...

hmmm...dah vote dah....huhu..

kelakar pun ada..asal baju kuning je di tangkap...:)

gerakakn meluas dijalankan supaya rakyat tak skong...dlm berita pun..dkt 1/2 jam cite pasal ni je... belum masuk iklan lagi...huhuhhuh...

iwan_dextrous said...

x nk vote boleh.hihihi..ak neutral.ahhah

http://aniesandyou.blogspot.com said...

nk undi!

Kasi wangi sket!

Khamsi Abdullah said...

Baru nak vote.. Aku join bersih sejak dari bersih 2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...